Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Hotel en Frituur Sansa. Meer weten? Ontdek meer
noa
13 mrt 2025 om 18:32
Bestel gehad na 1 keer de bel helaas niet gehoord bezorger is meteen weg gegaan zonder nog keer aan te bellen of te kloppen dit is ook terug te zien op de ringbel maar helaas wilt deze baas niet meewerken of met iets anders over de brug te komen
Manuela
9 mrt 2025 om 21:35
Wij bestellen regelmatig bij Sansa, dit was wel een van de betere keren, en normaliter is het al heel erg lekker! Wij blijven vaste klant.
Bjorn
5 mrt 2025 om 19:53
Voor de tweede x in 1 maand de frites vergeten bij een grote schotel kipspeciaal. Ook was het bakje voor een grote schotel nog niet voor driekwart gevuld en ook weer niet goed warm De frite hebben ze nageleverd Heel nette en vriendelijke bezorger
Bob
27 feb 2025 om 23:59
Ik ga nu weer bestellen, erg lekker
Anne
24 feb 2025 om 20:32
lekker zoals altijd
Jean-Luc
22 feb 2025 om 20:06
Was erg lekker zoals verwacht!!!
MB
21 feb 2025 om 6:04
Toppie
Bjorn
9 feb 2025 om 14:29
De bestelling niet compleet en de kipkebap was niet warm zelfs enkele stukjes koud.proberen contact te krijgen maar steeds de voicemail. Bericht ingesproken en gestuurd maar helaas geen reactie.